14 października 2020 w Małej Wsi odbyła się konferencja dotycząca projektu „Połowa Sukcesu – promocja spożycia owoców i warzyw oraz ich przetworów” realizowanego przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Podczas konferencji zaprezentowano strategię komunikacji oraz identyfikację promocji sektora owocowo-warzywnego. „Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” wykazały słabości dotychczasowego sposobu prezentacji zaleceń żywieniowych. Okazało się, że popularna od trzech dekad Piramida żywności i żywienia, choć wydaje się prosta, wcale nie jest łatwa w interpretacji. Producenci ponad 30 gatunków owoców i warzyw uznali zatem, że graficzno-symbolicznym elementem upowszechniającym większy udział owoców i warzyw w naszym jadłospisie powinien stać się „Talerz”. Talerz w sposób czytelny prezentuje rekomendowane produkty, po które warto sięgać przygotowując codzienne posiłki.
Podczas konferencji przedstawiono również zalety spójnej identyfikacji wizualnej dla promocji owoców, warzyw oraz ich przetworów. Przedstawiciele producentów owoców i warzyw zapowiedzieli integrację wokół wypracowanej strategii komunikacji i wdrożenie nowej identyfikacji w realizowanych przez siebie działaniach. W trakcie swojego wystąpienia Pani Profesor Dorota Konopacka – Dyrektor Instytutu Ogrodnictwa, zadeklarowała chęć wspierania integracji poprzez wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej promocji owoców i warzyw w działalności Instytutu.